HTML

kispolszki felújítás

A Blogom célja, hogy kispolszkijaim felújítását dokumentáljam. DDU-138 f.rendszámú kisautóm érkezett elöbb(nem az első polskim) ezt fogom szaladgálós autónak használni, komolyabb terv nincsen, meg szeretném őrizni állapotát, illetve javítni. ;) EHL-370 f rendszámú kisautóm érkezett késöbb, igaz majdnem 3x annyit fizettem érte, de az állapota tükrözi ezt. :) Ezt fel szeretném idővel teljesen újítani, inkább nyáron, szép időbe szeretném használni.

Friss topikok

  • Bebútorozlak: Hello! Nagyon bírom a blogod. :) Szerettem volna írni privátban, de nem találtam elérhetőséget, s... (2012.07.15. 19:39) végre minden sinen van!
  • ogy: B50 még 84-es kocsiban lehet. Utána már csak B5.8. :) (2011.07.01. 15:00) Itt az idő, most vagy soha!
  • n_o_r_b_e_r_t_o: Tényleg mindig az idő hiánya lép fel minden téren... Nagyon jó az ülés tartása, kényelmes. :) (2011.04.10. 10:06) Alvázvédés
  • n_o_r_b_e_r_t_o@citromail.hu: Öröm ,hogy sikerült... :) (2011.01.16. 21:05) Újra itt
  • kisbödi: @Zotyó: maga a házzal annyi baj történt h az eggyik csavar beletört:-( viszont a hátsó menetes... (2010.09.20. 19:07) Sok alkatrész és váltó pucolás

Linkblog

2009.10.18. 19:10 Zotyó

műszaki 2010-ben

utóbbi időben az autó kűlső megjelenésével foglalkoztam, már csak 1-2 dolog hiányzik, és akkor teljes lesz a kép.

Rendet tettem a sufniban, mert az autóhoz kaptam sok cuccot és már azt se tudtam/most se :D, hogy mi merre van,így rendszereztem a dolgokat, nem jutottam a végére, majd máskor befejezem.:P A padlásra felhodtam egy fél autót, mert lennt túl sok helyet foglaltak.

Apám elvitte a galvanizálóshoz a cuccokat, de még nincsen kész, majd jövő héten állitólag készen lesz....

Szombaton Norbertó átjött hozzánk, mert még úgyse látta a kocsit, meg eddig, mindíg csak én mentem hozzájuk. :D A galvanizálás híján nem sok dologgal lehetett haladni, így kitaláltam, rakjunk valami lököst rá, mert így nagyon bután néz ki. Felmentünk a padlásra, ott egy rakat lökös közül kiválogattunk 2-t a hátsóba kellettek csavarok, mert félig szétszedtem már, amúgy meg nem végleges megoldás, mert egy nagyműszerfalas lököse került fel, nem volt elfogadható állapotú kisműszerfalas lökösöm...  Kb ennyit haladtunk, mert a szar idő volt, meg ugye nem volt galvanizálás kész.

Ma elkezdtem pakolni a hátsó sufniban, amit egy idő után otthagytam, mert nem volt kedvem folytatni. Felvittem egy bringát a padlásra, és a sok kacat között elkezdtem pakolászni, hátha valami hasznosat találok, és lám megtaláltam a nari pókom első gyári lökösét és a hátsó lámpáit! :D nagy öröm, mert 3 éve mindent felforattam értük, de nem találtam meg, így le is mondtam róluk. a lököst feltettem, egy kicsit rángatni is kellett, aztán csináltam rá rendszámtábla tartót, mert egyszerűen felfogatva olyan, mint egy hókotró...:D Műanyagápolóval átentem, aztán meg lökösfelújítóval is, messziról jól mutat, de közelről tele van hibával, de legalább ez nem áll olyan csárén a kocsin...  A kardánalagút boritást drótkorongoztam, aztán alapoztam, ami nagyon csúnya lett, mert az alapozó annyira besűrüsödött, mintha mogyorókrémmel festettem volna...  Ma beszereltem és rá akárpitot és rá a műanyag boritást, nem tudtam felcsavarozni, mert a kárpiton nincsenek lukak neki...  A doblemezen találtam megint rohadásokat, így ezt legközelebb kicsiszolom, mielött nagyob baj lenne.

Voltunk múlt 7végén komló rallyn, Selmeczi Gyuriéknál szálltunk meg, van 3 aranyos komondoruk, először nagyon megijedtem amikor megjelent a konyhában. :D De aztán megbarátkoztam velük. Sajnos Gyuri éjjel dolgozott így nem találkoztunk vele szombaton, vasárnap se jött a versenyre, mert fáradt volt és csak délután találkoztunk vele, sajnos a versenyzéséről nem tudtam sokat kérdezni, de a kupák és a fényképek sokat elárultak... :) A versenyen nagyon szar idő volt, végig szakadt az eső, a vége felé elállt, de volt sok izgi dolog versenyen, talán ez volt a legjobb eddig. :D

képek: http://picasaweb.google.hu/veghzotyo/2009Oktober#

Nemtudom, de szerintem a fékpedál túl magasan van. nagyon kényelmetlen, egy képet is feltettem, amin látszik. Lehet állítani?

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://p126.blog.hu/api/trackback/id/tr361458547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása