HTML

kispolszki felújítás

A Blogom célja, hogy kispolszkijaim felújítását dokumentáljam. DDU-138 f.rendszámú kisautóm érkezett elöbb(nem az első polskim) ezt fogom szaladgálós autónak használni, komolyabb terv nincsen, meg szeretném őrizni állapotát, illetve javítni. ;) EHL-370 f rendszámú kisautóm érkezett késöbb, igaz majdnem 3x annyit fizettem érte, de az állapota tükrözi ezt. :) Ezt fel szeretném idővel teljesen újítani, inkább nyáron, szép időbe szeretném használni.

Friss topikok

  • Bebútorozlak: Hello! Nagyon bírom a blogod. :) Szerettem volna írni privátban, de nem találtam elérhetőséget, s... (2012.07.15. 19:39) végre minden sinen van!
  • ogy: B50 még 84-es kocsiban lehet. Utána már csak B5.8. :) (2011.07.01. 15:00) Itt az idő, most vagy soha!
  • n_o_r_b_e_r_t_o: Tényleg mindig az idő hiánya lép fel minden téren... Nagyon jó az ülés tartása, kényelmes. :) (2011.04.10. 10:06) Alvázvédés
  • n_o_r_b_e_r_t_o@citromail.hu: Öröm ,hogy sikerült... :) (2011.01.16. 21:05) Újra itt
  • kisbödi: @Zotyó: maga a házzal annyi baj történt h az eggyik csavar beletört:-( viszont a hátsó menetes... (2010.09.20. 19:07) Sok alkatrész és váltó pucolás

Linkblog

2009.06.02. 21:17 Zotyó

motorka alakul

Eldöntöttem, hogy a gencsi helyett, a dinamót rakom vissza. Előszedtem az alkatrészeit, elpucoltam...stb, lecsiszoltam(most már szalonképes) és már csak a csavarok galvanizáltatása van hátra.

Megtaláltam fater 156-osának a 20 ezret futott hátsó dobját. Sorsa vaszleg eladás lesz.

Voltam bontóban is és egy első BIS lököst és egy párátlanító ventit 2500-é hoztam el.

Norbetoéknál is jártam, ahol megcsodálhattam, az egész polski kolóniát.:P Egy mocit összedobtunk, ami aztán nem akart beindulni, sok tologatás után se...:D

Polski boltam is jártam, ahonnan laprugó alubakokat és hozzá kengyelt hoztam el.

Használtautón múlt héten figyelmes lettem egy piros kis kúposra: 1978-as, forg-ból kivonva, 1 tulajtól, garázsos....stb. Azonnal felhívtam, én voltam az 1. érdeklődő és lebeszéltem vele aztán párszor visszahívtam, hogy másnap megyünk a kocsiért. Suli után már fater is ittvolt és éppen indultunk volna, amikor csörög a telefon, eladta a kocsit...... a ketté**********************g........ aszondja, neki az a lényeg, h elvigyék....de ha lebeszélem vele, h megyünk akkor miért ilyen köcsög?????? ezt elég sokáig nem fogom elfelejteni.......:(

Rokk telefonált, hogy 7 végén kint-e vagyunk zuglóban? mondom igen. Erre megjelent egy fiorinoval ami megvolt rakva kincsekkel:P egy 100 lovas ritmo motor, 5 gangos váltóval, rakás zasti és 28-as alkatrész, de egy részük szemét....de a mocinak nagyon örülök:P

Motorborítást lecsiszoltam, ahol gány munkát végeztem és alapoztam, festettem, ugyanígy tettem a bis tartóvasakkal is. Uno turbo alufelnit elkezdtem felcsiszolni, de nem haladtam sokra vele, mert elfogyott a csiszolópapír....:(

képek:

http://picasaweb.google.hu/veghzotyo/20090520?authkey=Gv1sRgCMGoseO-2MTGlwE#

http://picasaweb.google.hu/veghzotyo/2009Junius?authkey=Gv1sRgCM67x9Khq9nu6AE#

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://p126.blog.hu/api/trackback/id/tr151160116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

n-o-r-b-e-r-t-o 2009.06.02. 21:48:50

hmm... De beindult a végén kár ,hogy már nem teccet itt lenni... : )

Zotyó 2009.06.02. 21:52:16

@n-o-r-b-e-r-t-o: hát jó lett volna, ha akkor beindul már, de ez van:D
semmi se tökéletes;)
Majd legközelebb;)
Üdv!

n-o-r-b-e-r-t-o 2009.06.02. 21:54:52

hűű... Most nézem a képeket... Nagyon szépséges minden.. : )

Zotyó 2009.06.05. 15:48:15

@n-o-r-b-e-r-t-o: hát a motor sokkal szebb is lesz, csak alkatrész nincsen hozzá, de elméletileg van valahol egy tömítésgarnitúra hozzá:) am köszi!:)
süti beállítások módosítása