HTML

kispolszki felújítás

A Blogom célja, hogy kispolszkijaim felújítását dokumentáljam. DDU-138 f.rendszámú kisautóm érkezett elöbb(nem az első polskim) ezt fogom szaladgálós autónak használni, komolyabb terv nincsen, meg szeretném őrizni állapotát, illetve javítni. ;) EHL-370 f rendszámú kisautóm érkezett késöbb, igaz majdnem 3x annyit fizettem érte, de az állapota tükrözi ezt. :) Ezt fel szeretném idővel teljesen újítani, inkább nyáron, szép időbe szeretném használni.

Friss topikok

  • Bebútorozlak: Hello! Nagyon bírom a blogod. :) Szerettem volna írni privátban, de nem találtam elérhetőséget, s... (2012.07.15. 19:39) végre minden sinen van!
  • ogy: B50 még 84-es kocsiban lehet. Utána már csak B5.8. :) (2011.07.01. 15:00) Itt az idő, most vagy soha!
  • n_o_r_b_e_r_t_o: Tényleg mindig az idő hiánya lép fel minden téren... Nagyon jó az ülés tartása, kényelmes. :) (2011.04.10. 10:06) Alvázvédés
  • n_o_r_b_e_r_t_o@citromail.hu: Öröm ,hogy sikerült... :) (2011.01.16. 21:05) Újra itt
  • kisbödi: @Zotyó: maga a házzal annyi baj történt h az eggyik csavar beletört:-( viszont a hátsó menetes... (2010.09.20. 19:07) Sok alkatrész és váltó pucolás

Linkblog

2010.11.16. 20:55 Zotyó

Újra itt

 Már 3 hónapja nem írtam, ez belátható annak, hogy elkezdődött a suli és rohadtul semmi időm nincsen a kocsikra.

Fehér kisautó átkerült a garázsba, hogy biztonságos helyen vészelje át a telet. Le is takartam, persze előtte le lett mosva. :)

Közben volt 1-2 bontózás, volt egy 50 ezret futott 86-os, ami szerintem valós, bár pár dolog elég ratyi volt a kocsin, de amit lehetett kimentettem belőle, sajnos amik a leginkább kellettek volna az ajtók már nem voltak meg. :( Egy olasz brown-t is volt szerencsém bontani, abból belülről minden menthetőt elhoztam, sajna kicsit hiányos, de a fontosabbak megvannak. :) Motort, üvegeket sajna nem tudtam egyelőre elkérni. :P

Zöld alig haladt sajnos, alvázvédésre nem maradt időm, a kellő részek ki vannak maszkolva, de a többi tavaszra marad. :( Egy önindítót összedobtam, nem lett szép, mert rohadtul elegem volt a pöcsölésből, de nem ez a lényeg most. Motor építés folytatódott, bár a hajtókar csapágyak nagyon rosszak már, kellene új ami még nincsen, így áll a projekt.Váltót kezdtem még el pucolni, még nagyon korai állapotában van. Az első szélvédőnél befolyik a víz, elég idegesítő, hogy berohad a bele tavaszra...

Vaterán vásároltam egy nagyobb adag alkatrészt, amik most jól jöttek, illetve az áruk se volt sok a bolti értékhez képest. :)

Öröm az, hogy jövőre 4560 Ft lesz a biztosítás a póckikra külön. Legalább itt megspórolom az egyik kocsi éves biztosítását. A zöldre 2010-re még nincsen biztosítás.

Eladtam a régi bringámat ugye, 1 hónapig nélkülöztem a kerekezést, de a vaterán találtam egy Felt F100-as német versenybicót elég szép állapotban, így meg kellett vennem. :) Nem bántam meg, hiszen hihetetlenül más érzés, sokkal gyorsabb, alig kell hajtani és máris 35-40-es tempót simán tartja. Sajnos a virslik nem bírják a pesti utakat ennek látható be az is, hogy mindkét kerékben szép 8-as van és 2 küllő is eltört már. :( Tavasszal új kerekeket gumikat kell venni... Sajnos se időm, se az időjárás nem engedi, hogy bringázzak, így nem csoda, hogy 300km-t tekertem még csak vele. Ezalatt egyszer el is ütöttek, nem én voltam a hibás, mégis a másik pattogott... Szerencse, hogy gyorsan reagáltam, mert karcolások nélkül megúsztam, csak a bringa sérült.

Mecsek rallyra el akartam még jutni az idén, mert tudtam historic eb lesz, régi vágyam volt, hogy megnézhessek egy ilyen versenyt. Az utolsó pillanatig kétséges volt az, hogy ott leszünk, de végül mégis elmentünk. :) Sokat fotóztam 600 képet csináltam, de csak a jobbakat tettem fel picasara. Nagyon nagy élmény amikor a 6 hengeres boxer porsche elhúz mellettem padlógázon. iszonyatos élmény, se kép, se videó nem adja vissza. :) Azok a hangok... Nagy meglepetés volt, hogy nézők szinte alig voltak, sima ob-n vannak kb ennyien, ez még eb is volt ráadásul... Igazából mára annyira elfajzott az egész rally Magyarországon, hogy jövőre Irc és Historicon kívül nem hiszem, hogy elmegyek akárhova is... Vb-re még mindig ki akarok menni, de az anyagiak nem engedik egyelőre. :(

 Képek:

http://picasaweb.google.com/veghzotyo/2010Szeptember#

http://picasaweb.google.com/veghzotyo/2010MecsekRally#

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://p126.blog.hu/api/trackback/id/tr12453420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisbödi 2010.11.17. 23:18:47

jó kis börzének adtál otthont:) a végén tényleg meneszteni fognak:)
Amúgy ugyanezeket kivéve a bambinós témát,már felejtem de ua a cuccamim voltak csak be lettek már rakva,gratula hozzájuk

n_o_r_b_e_r_t_o · http://norberto.garageblog.net/ 2010.11.20. 12:53:22

A bontózás, adta mint mindig. :)
Bringa csoda jó. :D

ogy 2010.11.20. 16:05:57

Látom mindenki beruházott az Asbo szettre. :):) Vettem én is hatszázashoz, majd elválik milyen minőségű, de ránézésre elég jó.

Sok utángyártott cucc minek kell? Pláne ennyi? :)
süti beállítások módosítása