Sok minden történt, megfogadtam, nem írok addig amíg nincsen meg a jogsim! Ezt be is tartottam. :)
Műszaki: Sikeres műszaki vizsgát tett a kisautó! :D Végre valahára, a tervezettnél 2 évvel később, de nem bántam meg a belefeccölt, töménytelen munkát, remélem megérte. A gátlókkal volt csak gond, pedig új volt elöl benne... de ezt gyorsban cserélték, itt megjegyezném, hogy többet nem bízom idegenre az autómat, soha, de SOHA! Az autó árát a műszaki...stb miatt 2x megint ráköltöttem, szinte már ér is valamit. :D Hazafelé egész jól jött, van erő benne, jó lett.
Motor: Folytatódott a motor projekt, hiszen koránt se volt még kész, műszaki után akartam folytatni. Rávettem magamat a homokszórás-szinter kombóra, a homokszórással elégedett voltam, ár/minőség arányban, a szinterezés szép lett,viszont rohadt drága. Nem baj, erre csal egyszer kell költeni. Következett az átszerelés, elég macerás újra szétszedni a fél motort... legalább most nem ereszt a teknő, és kapott fincsi castrol 10W40-es olajat is. Indítás után jöttek a gondok... gázbowden akad ami eddig jó volt, egyszerűen megszorult... magasabb fordulaton csörgött a motor, mint kiderült a venti ért a házba bele... Ezeket orvosoltam, viszont egy 10 km után nyekergett, kattogott a motor, valahol az ékszíj-dinamó-motortartót tartottam ludasnak, mint kiderült, talán mind lehetett a hiba forrása...
Hiába mentünk vele, feltöltött akksi ellenére töltésjelző folyamatosan világít, mire hazaértünk vele, már be se indult... innentől kezdve csak generátor... Persze lehet, hogy szar volt a dinamó, de generátorral nem lesz ilyen gondom. Gondolkoztam, hogy felújíttatom a használtat, vagy gyári újat beteszem, amit igazából nem akartam. Végül bekerült, hiszen minek van, a másik, hogy ez tuti jó. Készültem rá, volt szinterezett generátoros lemezem is. Jöhetett az átszerelés, ventiből is újat kapott, ezekkel nem lehet gond. Egy jó napos szenvedés lett az eredménye, utálom azt a sok csavart. Mire átkötögettem az egészet jöhetett az indítás, hoppá azonnal indult, töltésjelző elaludt. :) Mindemellett elmúltak a zajok úgy tűnik.
Kovácsoltattam első laprugót, mert iszonyatosan idiótán nézett ki szerencsétlen, annyira magasan volt az orra. Most egész pofás, bár még alakítás alatt van.
Jogsi: Forgalmin meghúztak nem is egyszer, hanem kétszer is, nem részletezném, hosszú történet, de 3.-ra átmentem már végre. A legjobban az fáj, hogy 1 hónapja lehetne jogsim... 1 hét múlva kész a jogsi, mehetek érte, onnantól kezdve nem lesz megállás. :D Nagyon be vagyok zsongva, mint a kisgyerek karácsonykor. :) Remélem, nem fog otthagyni sehol a kis szaros, úgy érzem megérdemlem ennyi meló után.
Sajnos régóta nem írok semmit a fehérről, ennek oka, hogy nincsen terv vele... Sajnos a garázsból el kellett hozzam, most tető alatt porosodik, de télig ki kell találnom valamit. Igazából, most lehetséges másik projekt miatt gondolkoztam az eladásán, hiszen sajnálnám, ha nálam menne tönkre... :(
Illetve itt a végén megköszönném mindazoknak, akik valamilyen módon hozzájárultak ahhoz, hogy kész legyen DDU! :)
Képek:
https://picasaweb.google.com/117792157214639482861/2011Nyar
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
n_o_r_b_e_r_t_o · http://norberto.garageblog.net/ 2011.09.18. 08:05:43
Jó volt autózni csütörtökön. :)
ogy 2011.09.23. 16:37:52
Motor perverz jó lett, király ötlet volt. :)
Kovácsolás most mennyi? Keresztúrin voltál?
Fehér, ha eladó lesz, vetnék rá egy pillantást.
Bebútorozlak 2012.07.15. 19:39:53
Nagyon bírom a blogod. :) Szerettem volna írni privátban, de nem találtam elérhetőséget, szóval itt próbálkozom. Egy kérdésem lenne, remélem tudsz segíteni: ilyen ablakot keresek, mint amelyik ebben a bejegyzésedben látható az első képnél:
p126.blog.hu/2009/09/15/szivat_a_kicsike
Már az összes közelben lévő bontóban kerestem, meg neten is, de sehol nem jártam sikerrel. Hol sikerült beszerezni?
Előre is köszönöm a választ!