HTML

kispolszki felújítás

A Blogom célja, hogy kispolszkijaim felújítását dokumentáljam. DDU-138 f.rendszámú kisautóm érkezett elöbb(nem az első polskim) ezt fogom szaladgálós autónak használni, komolyabb terv nincsen, meg szeretném őrizni állapotát, illetve javítni. ;) EHL-370 f rendszámú kisautóm érkezett késöbb, igaz majdnem 3x annyit fizettem érte, de az állapota tükrözi ezt. :) Ezt fel szeretném idővel teljesen újítani, inkább nyáron, szép időbe szeretném használni.

Friss topikok

  • Bebútorozlak: Hello! Nagyon bírom a blogod. :) Szerettem volna írni privátban, de nem találtam elérhetőséget, s... (2012.07.15. 19:39) végre minden sinen van!
  • ogy: B50 még 84-es kocsiban lehet. Utána már csak B5.8. :) (2011.07.01. 15:00) Itt az idő, most vagy soha!
  • n_o_r_b_e_r_t_o: Tényleg mindig az idő hiánya lép fel minden téren... Nagyon jó az ülés tartása, kényelmes. :) (2011.04.10. 10:06) Alvázvédés
  • n_o_r_b_e_r_t_o@citromail.hu: Öröm ,hogy sikerült... :) (2011.01.16. 21:05) Újra itt
  • kisbödi: @Zotyó: maga a házzal annyi baj történt h az eggyik csavar beletört:-( viszont a hátsó menetes... (2010.09.20. 19:07) Sok alkatrész és váltó pucolás

Linkblog

2011.03.15. 23:19 Zotyó

Alvázvédés

 Ideje lenne írnom, hanyagoltam a blogot az utóbbi időkben. Rájöttem, hogy a legdrágább dolog a világon az idő... amiből sajnos nagyon kevés van és egyre csak fogy...Suli miatt és egyéb elfoglaltságaim miatt alig-alig volt/lesz időm a kocsira sajnos... Hála az égnek március közepére megjött a tavaszi idő. Elegem volt már a mocsok hidegből. Ennek örömére elő is vettem a bringát, ami kapott új gumikat, szép időt kihasználva, most a napokban pótoltam a bringahiányomat. :D

Polski terén télen annyit tudtam tenni, hogy néha hazahoztam valami alkatrészt és elpucolgattam a jó meleg lakásban. :) itt sor került a brown belső felújítására is: műszerfalkárpit, ajtókárpitok, kalaptartó és a jobbos első ülés már kész. Elég macerása pucolás, főleg, mert rohadtul féltettem a cuccokat ritkaságukat tekintve. Bézs hátsó ülést még mindíg keresek! :)

Hazahoztam ezek mellett még egy karbit meg egy ac-t is. Mind2-t felújítottam, karbi új fúvókákat, tömítéseket és síkolást is kapott. Ezeken felül gondoltam feldobom egy kicsit, kipolíroztam a főcsatornát. Remélem pöpec lesz, hiszen kb 12 órát vacakoltam vele.

Januárban volt egy hétvége amikor szinte már jó idő volt, kimentem a kiasutóhoz és beraktam a tankot. Én hülye mire kiértem besötétedett és a lámpa meg zárlatos volt, így tök sötétben a kocsi alatt vakon matatva, de sikerült betenni a tankot. Másnap a váltót is beraktam, tudom mindkettő ronda és igénytelen, nem tőlem megszokottan, de most minnél hamarább legyen kész a kocsi. Kész az új adásvételi, jöhet az átiratás. 

Most hétvégén elég jó idő volt és a plusz szabadnapokat kihasználva nekiálltam alvázvédeni, hiszen már lemaszkoltam a peremeket, a fékcsöveket, meg kell csinálni. Ecsettel csináltam nem a legszebb megoldás, de most ez volt, a lényeg megvan. Dobokat 3x kikentem kb, a padló 1-1,5 réteget kapott. Kormányműből dőlt az olaj, mondom ha már fel van emelve ki is kapom, csak a gond az, hogy az összekötők úgy bele voltak rohadva, hogy nagykalapáccsal se sikerült kiszedni. Ezek után inkább kompletten az összes összekötővel együtt szedtem ki, mindenből kap majd újat. Sajnos megint találtam néhány helyen rohadást, pldául a laprugótartó híd is rohad, nem látszott eddig... :( De az alvázvédés kész van ez a lényeg, eggyel kevesebb gond.

Képek: https://picasaweb.google.com/117792157214639482861/2010Dec2011Marc#

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://p126.blog.hu/api/trackback/id/tr582743024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ogy 2011.04.04. 19:27:25

Hihetetlen szépen kipucoltad az olasz cuccokat. Nem gondoltam volna, hogy ezek ilyenek lesznek. Egészen jól is mutatnak a kocsiban.

Alvázvédés sem lett csúnya.

Furulyagumi amúgy szerintem erősen nem gyári. Én is vettem, de ez szerintem ugyanaz a móka, mint a fiat matricás rugalmas összekötő és váltótartó.

Amúgy meg azt mondjad, hogy mikor látunk a volán mögött valamelyik kocsidban? :)

Zotyó 2011.04.06. 21:13:25

@ogy: Én se hittem, hogy valaha tiszták lesznek, de rohadt sokat szívtam velük. :D
Igazából most megakadtam a vezető oldali ülésnél a szétszakadt ülőrész miatt... 1 hét után megszáradt a szivacs is, de össze kellene ragasztani, a többit már kitaláltam hogyan okoskodom össze. :)

Akkor kamu az egész? :S pedig örültem mint majom a faszának, hogy van gyári furulyagumim. :(

Lassan de biztosan én is bekapcsolódok a budapesti közlekedésbe. :) Jogsit most kezdem 1-2 héten belül. Júniusra le akarom rakni.

Zöld kisautó gőzerővel készül, megint érik már egy blog, de majd az első indítás után. :) Remélem nemsoára tényleg kap műszakit, de addig lesz még pár álmatlan éjszakám. :)

ogy 2011.04.07. 13:40:46

Nekem nem tűnik eredetinek. Ettől még lehet persze az, de ilyen matrica is csak a gyáriasnak ható szarokon van.

Szurkolok hozzá a jogsihoz. Ha letetted, akkor sokáig csak előttem mehetsz majd a kocsival. :):):):):)

n_o_r_b_e_r_t_o · http://norberto.garageblog.net/ 2011.04.10. 10:06:08

Tényleg mindig az idő hiánya lép fel minden téren...
Nagyon jó az ülés tartása, kényelmes. :)
süti beállítások módosítása