HTML

kispolszki felújítás

A Blogom célja, hogy kispolszkijaim felújítását dokumentáljam. DDU-138 f.rendszámú kisautóm érkezett elöbb(nem az első polskim) ezt fogom szaladgálós autónak használni, komolyabb terv nincsen, meg szeretném őrizni állapotát, illetve javítni. ;) EHL-370 f rendszámú kisautóm érkezett késöbb, igaz majdnem 3x annyit fizettem érte, de az állapota tükrözi ezt. :) Ezt fel szeretném idővel teljesen újítani, inkább nyáron, szép időbe szeretném használni.

Friss topikok

  • Bebútorozlak: Hello! Nagyon bírom a blogod. :) Szerettem volna írni privátban, de nem találtam elérhetőséget, s... (2012.07.15. 19:39) végre minden sinen van!
  • ogy: B50 még 84-es kocsiban lehet. Utána már csak B5.8. :) (2011.07.01. 15:00) Itt az idő, most vagy soha!
  • n_o_r_b_e_r_t_o: Tényleg mindig az idő hiánya lép fel minden téren... Nagyon jó az ülés tartása, kényelmes. :) (2011.04.10. 10:06) Alvázvédés
  • n_o_r_b_e_r_t_o@citromail.hu: Öröm ,hogy sikerült... :) (2011.01.16. 21:05) Újra itt
  • kisbödi: @Zotyó: maga a házzal annyi baj történt h az eggyik csavar beletört:-( viszont a hátsó menetes... (2010.09.20. 19:07) Sok alkatrész és váltó pucolás

Linkblog

2009.07.28. 09:14 Zotyó

Még mindíg nincs pókom..:(

Nahátakkor, rászántam magamat, egy újabb bejegyzésre! :)

Voltam biciklis táborba, a Fertő-tó körül és nagyon jó volt!:) Egyszer se áztunk el, a 6 nap alatt. Mondjuk csak 330 km-t tekertünk,de nagyon fárasztó volt az elején.

Míg én táboroztam, fater TK-ra tőrte az opelt, hála kedves színesbőrű kisebbségi tagoknak, akik egy nőt akartak szivatni, hogy satuznak, a nő belemegy, és kifizetik, az amúgy is törött hátsóját a kocsijuknak, szal így ők mindenképpen jól járnak, meg is történt, csak arra nem figyeltek, hogy még 4 autó van mögöttük, így az egász sok egymásba ment....

Volt egy újabb pók megtekintésre, sajnos ennek a karosszériája elég gyatra volt, de viszont észrevettem egy másik kúpost, ami ott árvállkodott nagyon lestrapállt állapotban, bézs kárpitokkal. Visszamentünk Norbival késöbb és kimentettük a menthetőt. :) Otthon nekiestem a pucolásnak, a kárpitok fele vaszleg cserés.... de sok kincs  van! :)

Találtam a stefánia út mellett egy árvállkodó 86-ost, írtam rá papirost, becsöngettem a házba, senki semmit nem tud, szóval sajnos őt elfelejthetem....

Megnéztünk egy kúpost, aminek az állapota mondható megkíméltnek, de annyira mégsem, szóval nincsen fél millám egy komoly lakatolásra és fényezésre.

A lengőkarok szétszedése is megtörtént, a tengelycsonk is meglepően jó állapotban van.

A nagy meleg miatt sok mindent nem csináltam, mert nem volt kedvem! :D

Ja és még a kisműszerfalaimmal is elkészültem, amíg nincsen végleges plexi bele, addíg ezek maradnak.

Remélem a következő bejegyzésben a frissen vásárolt polskimról lesz szó!:)

képek: http://picasaweb.google.hu/veghzotyo/2009Jul#

          http://picasaweb.google.hu/veghzotyo/2009jun#

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://p126.blog.hu/api/trackback/id/tr171273000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása