HTML

kispolszki felújítás

A Blogom célja, hogy kispolszkijaim felújítását dokumentáljam. DDU-138 f.rendszámú kisautóm érkezett elöbb(nem az első polskim) ezt fogom szaladgálós autónak használni, komolyabb terv nincsen, meg szeretném őrizni állapotát, illetve javítni. ;) EHL-370 f rendszámú kisautóm érkezett késöbb, igaz majdnem 3x annyit fizettem érte, de az állapota tükrözi ezt. :) Ezt fel szeretném idővel teljesen újítani, inkább nyáron, szép időbe szeretném használni.

Friss topikok

  • Bebútorozlak: Hello! Nagyon bírom a blogod. :) Szerettem volna írni privátban, de nem találtam elérhetőséget, s... (2012.07.15. 19:39) végre minden sinen van!
  • ogy: B50 még 84-es kocsiban lehet. Utána már csak B5.8. :) (2011.07.01. 15:00) Itt az idő, most vagy soha!
  • n_o_r_b_e_r_t_o: Tényleg mindig az idő hiánya lép fel minden téren... Nagyon jó az ülés tartása, kényelmes. :) (2011.04.10. 10:06) Alvázvédés
  • n_o_r_b_e_r_t_o@citromail.hu: Öröm ,hogy sikerült... :) (2011.01.16. 21:05) Újra itt
  • kisbödi: @Zotyó: maga a házzal annyi baj történt h az eggyik csavar beletört:-( viszont a hátsó menetes... (2010.09.20. 19:07) Sok alkatrész és váltó pucolás

Linkblog

2009.10.27. 21:09 Zotyó

Bontójárat

Előző bejegyzésem óta a bontózásé volt a főszerep, ennyi alkatrészt összesen eddig nem hoztam el mint, az utóbbi napokban. :)

Norbival megbeszéltük, hogy csütörtökön suli után kiszaladunk bontóba. Felhívtam elötte a bontót és nagy szerencsénkre 3!!! azaz három! db pók volt bennt, így nagy örömmel mentünk ki, megérkezünk és hoppá, egy kisműszerfalas, ja és még kúpos is! ezzel nagyon le volunk foglalva, a másik 2 nagymászerfalassal nem foglalkoztunk, addig mások guberáltak benne, amit késöbb megbántunk, de most egyenlőre a kúposnál tartunk. Az autót átfestették már, a kaszni szarrá rohadva, elég hiányos és hibás darab volt, de a legzavaróbb, hogy beleszart egy macska( sztem döglött is... :D ) és ez írtó bűztől majdnem összehánytam magamat... De kiszedtünk belőle: kesztyűtartó konzol(nemtom mi a neve) nem volt eltőrve legalább, első-hátsó feszítős szélvédőgumikat, de ennyi elég is volt. Ja és nagy meglepetésünkre megérkezett Hollo is aki nekiesett a kúposnak, mi áttértünk addig a piroshoz.

Az autó csomagterével kezdtük ahol sok új alkatrészt szedtünk ki, a gyári emelő makulátlan, a gyári rögzítő gumik hibátlanok voltak, ezek mint kijöttek, aztán Norbi megnézte az óra állását, miszerint 20 ezer van az autóba, mondom persze, inkább 120.... Sok dolgot kiszetünk az autóból, mint: hibátlan, szinte vadi új hátsó ülések és ajtókárpitok, visszapillantó alátétéjével együtt, hangszigetelők, csavarok mindenhonnan, meg amik nem jutnak eszembe. Norbi mondta, hogy szedjem ki a kardánalagút fém borítását, mondom basszus tényleg ezt elfelejtettem, és lám egy csepp rozsda se volt rajta, itt már nagyon erősen gondolkoztam azon, hogy tényleg 20 ezer van benne. A motorja is gyönyörű volt, persze volt rajta egy kis olaj, de melyiken nincsen? ;) Azt már holló lefoglalta azonnal. :) Annyi cucc lett végül, hogy BKV-val ez 3 forduló, így Hollo felajánlotta, hogy elvisz bennünket, persze ezt nem utasíthattam vissza. :) Ja arról nem is beszélve, hogy 3 ezret kértek az összes szarért Hollo cuccaival együtt. :P Megérkeztünk zuglóba, becipeltük a sok szart, megmutattam a kocsit, beszélgettünk egy kicsit, de már sötétedett nagyon, így mindenki ment a dolgára. Nagymamámtól utána szép lebaltázást kaptam a sok szar miatt, már meg lett mondva, hogy ennyi semmivel se több, itt van vége. :D

Szombaton nekiestem beépíteni a szép alkatrészeket, a legtöbbel nem is kellett foglalkozni, simán lehetett beépíteni. ;)

Pár dolog eszembe jutott itthon, hogy miket hagytunk ott a bontóba, így megbeszéltük, hogy kimegyünk hétfőn, utána meg a kocsival vacakolunk.Én a megbeszélt időpontra kiértem 9-re a bontóhoz, persze Norbiék késtek. :D már feltűnt nekem kinnt egy kék opel astra , ami olyan mint Holloé, de mondom minek jött volna vissza. Vártam egy fél órát utána bementem, egyenesen hátra a piroshoz, de basszus nincs ott a kocsi!!! a hűlt helye csak. :( Nagyon elkeseredtem, siettem előre, hogy megkérdezzem hova tűnt a kocsi. Erre ott volt elöl a műhelyben felemelve és alatta egy öltönyös alak, na ő nem lehet más mint Hollo. :D Üdvözöltem és utána nézegettük a kocsi alját, tényleg szép, bár 1-2 helyen volt kókány munka rajta, ez a rend, egy tökéletes polski sincsen, ezt el kell fogadni. :P Amúgy az autón az összes csavar szépen galvanizált volt, az egyik se berohadva, simán ki lehetett csavarni és még szépek is. :P persze mindent eltettem. Na az autót 1 óráig teljesen csontig szétbeleztük, az utastérben semmi se maradt, csak a futómű maradt meg a kocsin. Sajnos otthagytam azt az ajtót, hülye voltam, nem akartam ennyit költeni már, sajnos most 8 ezret kért a bontós, pedig kevesebb alkatrészt hoztunk el. :(

Hollo megint hazavitt minket szerencsére, de amire nem gondoltunk, a magymamám kinnt takarította az utcát, így , hogy fogom becsempészni az alkatrészeket? Mentünk még egy kört, félreálltunk, kiszedtük a cuccokat, a szélvédőt otthagytam a kocsibat, mert az már durva lett volna, de így is tele volt a kezem már. Szerencsére mikor odaértünk, pont nem felénk nézett nagyi, így besurrantunk szépen, nem is hoztunk semmit végülis, nem tudja. :D Elkezdtük szétválogatni a cuccokat, meg az ajtókat raktuk össze. Ennyit haladtunk, mert besötétedett... :( (köszi Norbi a segitséget és Hollo a fuvart! )

Bónusz: apám elment a gavlanizált szarokért, hú nagy az öröm, a csavarokat, meg a kisebb dolgokat felhoztam, a többi maradt nála a kocsiban. sajna szétszedték amiket felfűztem, így már azt se tudom mi mikez való, najó azért tudom, csak azért amiket 1,5 éve szedtem szét, nem emlékszem pontosan. De ettől függetlenül elégedett vagyok a minőséggel, nagyon szépek lettek, remélem tartósak is! :) ( köszi Gyula a tippet :P )

Képek: http://picasaweb.google.hu/veghzotyo/2009Oktober2#

 

 

 

 

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://p126.blog.hu/api/trackback/id/tr941480021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ogy 2009.10.30. 11:58:06

Kemény kör lehetett!
Hátsó ülés és a zajszigetelő nekem is elférne a polcon ilyen szép állapotban. :)

Zotyó 2009.10.30. 12:17:17

@ogy: Hát elég durva volt, hogy arra nem is gondoltam, hogyan visszük majd el a cuccokat, de csak szedtem ki az alkatrészeket eszetlenül. :P
Ha nincs ott Hollo akkor szivacs, mert nemtom mi lett volna... :)
Ja az ülést is kíváncsiságból kiszedtem és a huzatot le, hát ilyennel még nem találkoztam. :)
Sajnos az elsőket már más elvitte... :(
süti beállítások módosítása