HTML

kispolszki felújítás

A Blogom célja, hogy kispolszkijaim felújítását dokumentáljam. DDU-138 f.rendszámú kisautóm érkezett elöbb(nem az első polskim) ezt fogom szaladgálós autónak használni, komolyabb terv nincsen, meg szeretném őrizni állapotát, illetve javítni. ;) EHL-370 f rendszámú kisautóm érkezett késöbb, igaz majdnem 3x annyit fizettem érte, de az állapota tükrözi ezt. :) Ezt fel szeretném idővel teljesen újítani, inkább nyáron, szép időbe szeretném használni.

Friss topikok

  • Bebútorozlak: Hello! Nagyon bírom a blogod. :) Szerettem volna írni privátban, de nem találtam elérhetőséget, s... (2012.07.15. 19:39) végre minden sinen van!
  • ogy: B50 még 84-es kocsiban lehet. Utána már csak B5.8. :) (2011.07.01. 15:00) Itt az idő, most vagy soha!
  • n_o_r_b_e_r_t_o: Tényleg mindig az idő hiánya lép fel minden téren... Nagyon jó az ülés tartása, kényelmes. :) (2011.04.10. 10:06) Alvázvédés
  • n_o_r_b_e_r_t_o@citromail.hu: Öröm ,hogy sikerült... :) (2011.01.16. 21:05) Újra itt
  • kisbödi: @Zotyó: maga a házzal annyi baj történt h az eggyik csavar beletört:-( viszont a hátsó menetes... (2010.09.20. 19:07) Sok alkatrész és váltó pucolás

Linkblog

2009.08.09. 20:47 Zotyó

újabb fejlemények

Nem gondoltam volna, hogy megint lesz egy bejegyzés, mert tőlem megszokottan talán havonta egy az átlag a lustaságom miatt..:D

Szereztem ingyé cuccokat, ezekről még nincsen kép, de lesz jövőhéten majd. Amúgy van köztük: gyári új polmo karbi full felujító készlet, fékcsövek, fékfolyadék tart., kézikötél, mexakitó, benzinszűrő, tömitések,kondenzátorok és  persze ezek mind újak, a használt cuccokat nem sorolom fel.... de még volt a csomagban egy új 1200-es ladához trafó is, ennek a sorsa eladás lesz.

aztán átszaladtunk 17. kerbe, sok cuccért, hát innen is szereztem sok motyót, bár nagyrészük kuka és egy részük eladós lesz ezeknek is. de van köztük: 4db fényszóró, 4db h. lámpa, mocitető, hátfal, kúposfelni, 1 kicsi, 2 nagyműszerfal, és egy rakás más apróság...:)

Amikor a nagyszülők meglátták a kocsit tele "szarokkal" akkor kijelentették, hogy kispolszkizás befejezve idén...:( :D nem is tudják mennyi cuccot hordok majd még oda!:D

Délelött eljött Rokk segíteni váltót szétszedni, először egy ritmo váltónak álltunk neki, de  a váltó nem szerette volna, ha szétszedjük, ezért egy kispók váltónak álltunk neki. Mint kiderült egy csomó apróság az alján volt a váltóban.... egy összehányt váltó volt.... aztán elpucoltam a házat és összedobtuk, a lényeg igazából az volt, hogy megértsem a működését és a szerelését, mostmár nem félek a dologtól :P Egyenlőre új tömitések nélkül lett összerakva olaj nélkül, mert ha kocsiba kerül mégegyszer összerakjuk. amúgy az alkatrészei elég jó állapotúak. ;)

Ma nézegettem a ha.hu-t, mindenféle megszokott oldalt, sehol egy jó polski, a gugliban is keresgéltem már.... böngészés közben csöngött a telefonom... kispolszki ügyben hívtak....:) de erről majd a köv. bejegyzésben.

További képek:

http://picasaweb.google.hu/veghzotyo/2009aug?authkey=Gv1sRgCKLh94qHkNXmRg#

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://p126.blog.hu/api/trackback/id/tr441298912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roobertoo 2009.08.23. 09:22:15

Szia!!

Átolvastam az egész naplódat.
Magam is nagy pók rajongó vagyok, lehet üzletelünk majd, vagy barátok leszünk, még kiderül.
Nekem sincs még pókom, de kB úgy vagyok , mint te, alkatrészem már van!:-)
Te kúpost keresel, én meg BIS-t.
Azt látom, a BIS ritkább.
Bár találtam egyet szombathely mellett a határnál (bp-i vagyok) lementem megnézni, de nagyon gatyába kellett volna rázni, otthagytam, pedig hogy beleéltem magam, hogy végre megvan!!! (lehetett olyan érzés, vagy hasonló, mint mikor a foszer eladta a kocsit az orrod előtt)
Szóval!!..Ha látsz valahol BIS-t eladót, szólj kérlek! email cim biztos ami biztos: roobertoo333@gmail.com
Majd lesem neked a kúposokat, és ha van valami jelzem

Zotyó 2009.08.23. 19:59:13

@roobertoo: Szia! Köszi, hogy erre felé tévedtél!;) Képzeld már van pókom, de a köv bejegyzésben majd bővebben. Amúgy miért pont BIS? én ezt azonnal kizártam.... Én is ismerem az érzést, h beleéltem magamat.....:( kb 1 hónapja láttam 1 BIS-t 50 ezer körül , de már eladták... Amúgy az a ciki, hogy nagyon ritkák és nagyon drágák.... meg múltkor láttam egy ilyen hírdetést is: www.vatera.hu/fiat_126_bis_kis_polski_vizhutes_eredeti_olasz_148759000.html
És a másik, hogy sajnos nagyon drágák az alkatrészei is.... én ezért választottam léges testvérét...:)
Majd szólok ha látok valamerre!
Amúgy te is vezethetnél ilyen blogot!
Később jó lesz visszaolvasni, hogy mit haladtál...:P
Üdv! Zoli
süti beállítások módosítása