HTML

kispolszki felújítás

A Blogom célja, hogy kispolszkijaim felújítását dokumentáljam. DDU-138 f.rendszámú kisautóm érkezett elöbb(nem az első polskim) ezt fogom szaladgálós autónak használni, komolyabb terv nincsen, meg szeretném őrizni állapotát, illetve javítni. ;) EHL-370 f rendszámú kisautóm érkezett késöbb, igaz majdnem 3x annyit fizettem érte, de az állapota tükrözi ezt. :) Ezt fel szeretném idővel teljesen újítani, inkább nyáron, szép időbe szeretném használni.

Friss topikok

  • Bebútorozlak: Hello! Nagyon bírom a blogod. :) Szerettem volna írni privátban, de nem találtam elérhetőséget, s... (2012.07.15. 19:39) végre minden sinen van!
  • ogy: B50 még 84-es kocsiban lehet. Utána már csak B5.8. :) (2011.07.01. 15:00) Itt az idő, most vagy soha!
  • n_o_r_b_e_r_t_o: Tényleg mindig az idő hiánya lép fel minden téren... Nagyon jó az ülés tartása, kényelmes. :) (2011.04.10. 10:06) Alvázvédés
  • n_o_r_b_e_r_t_o@citromail.hu: Öröm ,hogy sikerült... :) (2011.01.16. 21:05) Újra itt
  • kisbödi: @Zotyó: maga a házzal annyi baj történt h az eggyik csavar beletört:-( viszont a hátsó menetes... (2010.09.20. 19:07) Sok alkatrész és váltó pucolás

Linkblog

2009.08.23. 21:01 Zotyó

Megtört a jég

Végre ahogy reméltem egy polskiról lesz szó már ebben a bejegyzésben! :P

Aug 22-én elmentünk Langer Zsolthoz a polskiért, az Unoból már azelött kivettem az akksit és feltöltöttem, tudtam, hogy szar a polksiban és elvittük. Megnéztük először , hogy gurul-e, de tök simán ment, úgyhogy tudjuk húzni majd. Elintéztük közben a papirokat és megkaptam a kulcsokat és a forgalmit, úgyhogy virult a fejem. :D

Ja amit tudni kell róla: 1986 12. hó 5. napján gurult ki a gyárból. A színe almazöld bár sajnos átfújták gány módon..... a papírjai lejártak év végén, de nem is szükségesek. Az a célom vele, hogy egy megízható jó állapotú kisautót összerakjak jogsira. :P

Délután visszamentünk 2 pótkerékkel, 1 emelővel, pumpával, akksival, vontatókötéllel és egy szakadt regata-val és egyéb dolgokkal.

1 kereket kicseréltünk, 2-t pumpáltunk, akksi be, indexek, féklámpa műxik. A pincében volt jópár alkatrész amiket Zsolt odaadott ingyen és kicipeltük a cuccokat, be a kispókba. Apám be a polskiba, Bongó és én pedig a regataba. tök vicces volt, mindenki nézett minket:D szerencsére szinte mindenhol zöldet kaptunk és nem is kellett sokat vontatni.

Betoltuk a garázsba és rohadtul örültem:D el se hittem, hogy tényleg van és ez velem történik. :)

Lefotóztam, addig hozzá se nyúltam és utána nekiálltam szétdönteni, amit lehet nem kellett volna, mert eléggé elkeseredtem..., de erről majd lentebb írok.

2 első űlés tökéletes állapotú, mintha újak lennének, a hátsó ülőlapja is nagyon szép, a háttámlája teteje repedt, az cserés lesz... oldalkárpitok elöl cserések, mert hangfalnak szétvágták, de semmi zene nincsen benne és nem is lesz egy darabig, úgyhogy az cserés lesz... a hátsó oldaltakarók rajta se voltak, mert autómata bizt. övek vannak benne :) és majd szerzek hozzá elegantot. Műszerfal kárpitot cserélem majd mert huplis, kúposét rakom majd bele, csak a patentok helyett szegecselve van, így ez most még marad, majd megkapja a 130-as órát is. padlókárpitokat is kiszedtem, a vezetőoldali kukás, a többi jó. A jobb első doblemezen van egy szép rohadás, máshol nem olyan súlyos, de ha azt a kátrányszerű anyagot felszedném lehet érdekességeket találnék, de egyenlőre nem bántom. első-hátsó szélvédők eléggé karcosak, a hátsó szélvédőgumi is cserés, jobb oldali ajtó teljesen cserés, bal oldali még kérdéses, de komplett felujítást igényel. kapott szép bontott napellenzőket és visszapillantót és gyári váltógombot is. kipórszívoztam belül szép lett aztán, szotyit nem találtam, csak 1 forintost. :D  ja és próbaképp  megpróbálom beindítani: indítózom forgatja de semmmi, másodszorra azonnal beindult! :) nagyon szépen jár, elégedett vagyok vele, pedig Zsolti azt mondta, hogy szar az AC, de szerintem teszi a dolgát. ;)Ennyi volt szombaton

Vasárnap: Ezt a napot a mosásra szenteltem, először a motornak álltam neki, Brigeciollal lepucoltam nagyjából, elég jó lett, az, hogy rozsdásak a burkolaton, nem nagyon érdekel, mert működik az a lényeg.aztán a motortér követhezett, eléggé nehéz volt levakarni a sok éves redvát róla és az idegeített nagyon, hogy mindíg rászáradt..... de végül szép lett a végeredmény. :) Aztán jött a csomagtartó, ott is volt dzsuva bőven, ezzel is végeztem nagynehezen. az eslő lámpákat kiszedtem, az indexeket is és a lökös is leszedtem. a lámpák mögött találtam kis rohadást, majd lekezelem. felszedtem a csomagtérszigetelőgumit, alóla a redvát kiszedtem. Aztán végre jött a külső mosás is. itt minden simán ment. utána sajnos észrevettem, hogy kis pöttyök vannak jópár helyen a fényezésen, körömmel le lehet kaparni, egyenlőre hagyom. Polírozni is szerettem volna, mert reggel vettem polírpasztát, én hülye nem a jól bevállt polirozót választottam, hanem az 500 Ft-al olcsóbbat, rá is b***tam mert semmit nem csinállt, hanem csak összekente a  kocsit.... Ablakokat is megpucoltam, a visszapillantókat leszedtem, van gyári jobb oldalon is;P a bal oldalinál azt tapasztallatm, hogy valami barmok le akarték tépni... a lemez eléggé sérült... a kilincsnél is ezt tapasztalltam. Amúgy a tetőt cserélték már szerintem, a gittnyomokból és abból, hogy jobb oldalon egég nagy a hézag.

Elöl volt egy hülye, ronda fiat embléma, mondom leszedem: elején jött szépen, aztán festékestül...... a bal hástó sárvédő alján belül állt a víz, kitakarítottam, mert láttam rozsdállt már kívül is megnéztem, megnyomtam a lemezt és beszakadt...... ezeken kívül a tetőt is összeugrállták... ebből valószínüleg teljes lakatolás lesz.... a belsejét félig összeraktam, majd kipucolom a kárpitokat és az üléseket is. Mára ennyi elég, lehet valamit elfelejtettem leírni, majd pótolom esetleg. Holnap bontójárat, ezúttal mocskosBKV-val, mert bicóval nem tudom elhordani a nagyobb dolgokat. Délután polski látogatás.:)

*A bejegyzés sztem tele van helyesírási hibákkal, de már fáradt vagyok a javításukhoz

Ja és a képek: http://picasaweb.google.hu/veghzotyo/PockimMegvetel#

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://p126.blog.hu/api/trackback/id/tr931333445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

n_o_r_b_e_r_t_o · http://norberto.garageblog.net/ 2009.08.23. 23:13:34

Gratula! :)
Sok sikert és kitartást hozzá!

n_o_r_b_e_r_t_o · http://norberto.garageblog.net/ 2009.08.23. 23:19:57

Jah és a kaszni cserét felejtsd el szerintem! Ez nem olyan vészes. Van ennél durváb is amit megcsináltak már. :)

Zotyó 2009.08.24. 08:25:29

@n_o_r_b_e_r_t_o: köszi, vigyázni fogok rá!:) kitartás remélem meglesz, sikerként már elkönyveltem azt, hogy van egyáltalán polskim. :D
Ja és lehet tényleg az lesz, csak akkor vissza kéne huzatni a bodét, vagy nemtom, mert ezen nem lehet ott mit lakatolni.... akkor összetöröm és akkor elég durva lesz?:D
süti beállítások módosítása