HTML

kispolszki felújítás

A Blogom célja, hogy kispolszkijaim felújítását dokumentáljam. DDU-138 f.rendszámú kisautóm érkezett elöbb(nem az első polskim) ezt fogom szaladgálós autónak használni, komolyabb terv nincsen, meg szeretném őrizni állapotát, illetve javítni. ;) EHL-370 f rendszámú kisautóm érkezett késöbb, igaz majdnem 3x annyit fizettem érte, de az állapota tükrözi ezt. :) Ezt fel szeretném idővel teljesen újítani, inkább nyáron, szép időbe szeretném használni.

Friss topikok

  • Bebútorozlak: Hello! Nagyon bírom a blogod. :) Szerettem volna írni privátban, de nem találtam elérhetőséget, s... (2012.07.15. 19:39) végre minden sinen van!
  • ogy: B50 még 84-es kocsiban lehet. Utána már csak B5.8. :) (2011.07.01. 15:00) Itt az idő, most vagy soha!
  • n_o_r_b_e_r_t_o: Tényleg mindig az idő hiánya lép fel minden téren... Nagyon jó az ülés tartása, kényelmes. :) (2011.04.10. 10:06) Alvázvédés
  • n_o_r_b_e_r_t_o@citromail.hu: Öröm ,hogy sikerült... :) (2011.01.16. 21:05) Újra itt
  • kisbödi: @Zotyó: maga a házzal annyi baj történt h az eggyik csavar beletört:-( viszont a hátsó menetes... (2010.09.20. 19:07) Sok alkatrész és váltó pucolás

Linkblog

2009.02.07. 18:22 Zotyó

2009: első bejegyzés

Na megint lett annyi történés, hogy írjak egy újabb bejegyzést.

Már régi vágyam volt egy piros-fehér búra, de ugye nem is lehet nagyon szerezni, ha meg igen akkor 5 ezer körül van egy pár, de én most azt a pénzt másra költeném... átlátszó búrám már volt és hallottam, hogy üvegfestékkel is lehet csinálni. Vettem festéket, lemaszkoltam, festettem--->bazi ronda lett... mondom ez így fos ezért lemostam róla a festéket. Ha már így elhatároztam akkor nem hagyom ennyiben. volt gyári feles búrám pár darab, ezért gondoltam azt csinálom, hogy lefűrészelem a piros részt, meg a fehéret is és összeragasztom. ez sok szarakodás, köszörűlés, csiszolás, ragasztás után sikerült is és elégedett vagyok vele! szerintem nem lett rossz, hogy ingyé volt, csak nagyon közelről lehet észrevenni a ragasztásnyomot!

Másik dilim mostanába, hogy kúp-króm polskit akarok építeni, ezért mondom kéne valamit vennem hozzá. a polskis oldalon hírdették 6 ezerért 4 db homokszórt,festett,lakkozott kúpfelnit. Lecsaptam rá, és így már van ilyenem is, mondjuk nem FIAT feliratos, de kuposs!:)

Ma voltam nagyszülőknél, igazából csak pakolni akartam, de eszembe jutott a kispók motor. Na nekiállok megcsinálni... szereztem normális tömítést a csapágyhoz, és a  labirintgyűrűt is beraktam, a veztengelyt is, kerszthornyos csavarom nincsen így nem tudtam folytani, de a héten megyek polimpexbe....akarom mondani: motopolba.

Ui.: bocsánat a képek minőségéért, de tönkrement a fényképezőm és telóval tudtam fotózni!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://p126.blog.hu/api/trackback/id/tr10928803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása