HTML

kispolszki felújítás

A Blogom célja, hogy kispolszkijaim felújítását dokumentáljam. DDU-138 f.rendszámú kisautóm érkezett elöbb(nem az első polskim) ezt fogom szaladgálós autónak használni, komolyabb terv nincsen, meg szeretném őrizni állapotát, illetve javítni. ;) EHL-370 f rendszámú kisautóm érkezett késöbb, igaz majdnem 3x annyit fizettem érte, de az állapota tükrözi ezt. :) Ezt fel szeretném idővel teljesen újítani, inkább nyáron, szép időbe szeretném használni.

Friss topikok

  • Bebútorozlak: Hello! Nagyon bírom a blogod. :) Szerettem volna írni privátban, de nem találtam elérhetőséget, s... (2012.07.15. 19:39) végre minden sinen van!
  • ogy: B50 még 84-es kocsiban lehet. Utána már csak B5.8. :) (2011.07.01. 15:00) Itt az idő, most vagy soha!
  • n_o_r_b_e_r_t_o: Tényleg mindig az idő hiánya lép fel minden téren... Nagyon jó az ülés tartása, kényelmes. :) (2011.04.10. 10:06) Alvázvédés
  • n_o_r_b_e_r_t_o@citromail.hu: Öröm ,hogy sikerült... :) (2011.01.16. 21:05) Újra itt
  • kisbödi: @Zotyó: maga a házzal annyi baj történt h az eggyik csavar beletört:-( viszont a hátsó menetes... (2010.09.20. 19:07) Sok alkatrész és váltó pucolás

Linkblog

2009.09.28. 20:59 Zotyó

"Franciakulccsal szerelek fékdobot, kereket"

Megint nem bírtam magammal az utóbbi 2 hétben, sajnos nagyon kevés időm van a kocsira...:(

Sikerült eljutnom a Polimpexbe és szegényebb lettem 2800 Ft-al és gazdagabb lettem 1-2 vacakkal... :D

Ha a kerekeket megpörgettem, fura hangja volt és meg is állt, mondom inkább leszedem a dobokat, megnézem mi van alatta... több-kevesebb szívással sikerült leoperálni őket, alattuk minden rendben, csak egy csomó fékpor gyűlt össze, kipucoltam mindent, aztán mindent vissza a helyére..:) Bekerültek hátulra a gyári új ütköző gumibakok és elöl cseréltem 2 gátlót.

Kúpos műszerfalkárpitot nagynehezen feltettem, sajnos nem a legjobb.( lóg alul, felül is huplis... :( ) Bekerült a régóta keresett 130-as óra is, mostmár tökéletes az összkép, már csak egy pereckormány hiányzik. :P  Bal oldali kilincset leszedtem sok szívás után és kiegyengettem a lemezt alatta, kipucoltam, és minden mehetett vissza a helyére.

A fiaton linkeltek egy duenes hírdetést, amire felkaptam a fejemet, cosmic angol felnik amire már régóta vágyok, nem is rossz árban és szép állapotban. Hívtam is, lezsíroztam az ipsével, hogy megyünk szombaton. Eémentünk értük, örülök nagyon, kivisszük a kocsihoz és éppen próbálom fel, akkor nézem, hogy hopppá basszus ez nagyobb mint 4x98... (mellesleg a fószert kérdeztem arról, hogy 4x98-e, azt mondta, hogy igen.... ) A felnik sorsa eladás lesz, csak nincsen kedvem feltenni a netre túl lusta vagyok...:D(a bejegyzéshez se volt kedvem, de késöbb jó lesz visszanézni a korai bénázásaimat...:P )

Szombaton voltam OGY-ék garázsánál, Gyulával bizniszeltünk egy pókos mobiltokot( köszi Gyula! :D ) és beléptem a klubba! :) Mostmár elmondhatom, hogy én is klubtag vagyok. :) Elméletileg a kártya már postán igyekszik, majd megátjuk! :P Ja és persze megnéztem a csodajárgányokat, hát nem is tudom mit mondjak, abszolút tiszteletem a fanatizmusukért és grat. a kitartásért!:)

Képek: http://picasaweb.google.hu/veghzotyo/2009Szeptember1#

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://p126.blog.hu/api/trackback/id/tr741414016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ogy 2009.09.29. 18:32:24

Elb...ott szép ez a felni. Egyszer fel kellene próbálni lötyis csavarral, hátha mégsem olyan nagy az osztókör. Nem hiszem el, hogy francia kocsira csinálták volna, inkább a Mini 101 körüli osztókörében hiszek, ami talán még áthidalható lehet.

Zotyó 2009.09.29. 19:55:27

Sztem is rohadt szép sokat kerestem. nagyon nagy, majd megnézem, de túl széles is...
www.cosmic-wheels.com/page.php?4
Itt van az összes fajta nézz körül, sztem készült a mininél is nagyobba...

ogy 2009.10.01. 10:03:00

Milyen széles? ET szám?

Akkor sem hiszem, hogy 108, valamikor össze kellene futnunk és rámérünk tolómérővel, vagy viszek egy kerékagyat és lötyi csavart. :)

Zotyó 2009.10.01. 15:23:37

6x13-as et az passz, kérdeztem az embertől, de nem tudta... a felnin se olvasható. Hétvégén jöhetsz ha ráérsz, már hirdetem őket, vannak érdeklődők is.... sajnos kell a pénz újabb alkatrészekhez és így csak áll a pénzem benne... :(
kerékagyam nekem is van, sőt asszem 5 db új lötyis csavar is.
süti beállítások módosítása